tirsdag 24. mai 2011

Bryllupsinvitasjoner.

Jeg er så heldig at jeg får delta i bryllupsplanleggingen til ett vennepar av meg! Og jeg har blitt spurt om å blandt annet lage invitasjonene og bordkortene.
Noe jeg ropte ett klart JA til, heheh!!! Ingen tvil her i gården! :)
Bordkortene er ikke laget enda, men det er ikke lenge før de skal settes i gang!

Fargene brudeparet har er sølv, lavendel og hvitt, noe som selvfølgelig går igjen i invitasjonene som hør og bør.
Tagen drar man rett opp og på den er invitasjonsteksten limt på.

Bruktliste:
* Lavendel og sølvkartong fra Panduro.
* Hjertene er sølvhjerter med glass inni, fra ett bånd som var tettpakket med hjerter som jeg demonterte. Panduro.
* Ringene, er demontert og montert i hverandre. Panduro.
* Hvitt bånd, kjøpt på Ebay.
* Blingbling, kjøpt på Ebay.
* Alt er limt sammen med 3D-puter, samt Glossy.
* Stempelpute, Distress ink.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar